bara för att jag har roliga vänner :P

Okej så jag har inte skrivit på jäääätte länge...
my bad!

För att uppdatera lite så tänker jag sumera denna vecka i fem ord,
basket, film, polare, asgarv, CANDY!! (bara för att jag är sockerberoende!)

hursomhelst har väll de flesta kvällarna gått åt att spela basket (21) vid grind; jag är föresten stolt öer att meddela att jag vann i förrigår! över alla! och vi var 7 st!

MOHAHAH!

igår var de däremot filmkväll hos marika som gällde
så jag och liv pallade oss först till grind, där vi körde en än gång 21 (hon vann)
sen till roslags sjukhuset där vi mötte maja, jonte och marika!
MOT VIDEOCITY!

där hyrde vi black christmas och någon lordi film! och när jag säger lordi så menar jag inte finsk eller något sånt utan de är faktiskt bandet lordi som är med i filmen, de har också skrivit den!!
så den filmen spenderades mest åt att asgarva åt monstrena och typ sitta och hejja på när själva lordisnubben kommer fram... inte så lyckad skräckis i think...

black christmas var...intressant? tyckte den var lite sisådär jag menar en ennögd insestunge och en fuckdup simopson irl som kryper i väggarna i ett hus och dödar folk är knappast my cup of tea...

den var riktigt förutsägbar och riktigt weird på vissa ställen men något säger mig att de är få skräckisar som inte är de nu för tiden.

men de som verkligen fick mig och garva var att idag när jag pratade med mina fellow filmtittare så fick jag reda på att medans jag hade sussat sött i min säng utan några problem i världen (förutom läxor, plugg, världssvält, fred på jorden, klimatförändringar, ekonomikrisen, elföbrukning, räkningar, livsfrågor och lite annat) så hade tydligen många av dem problem och sova!!

i mean come on!

så läskiga var de inte faktiskt! men jag kan iofs förstå hur de är när man får för sig saker och vill inte sova för att man tror att monster kommer och tar en.. man är ju knappast 5 längre så de är riktgit svårt och springa till mamma och pappa och be om hjälp då...

aja nu ska jag nog göra något annat en stund... hörs om ett tag

utan vax zäta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0