dokusåper!

okej... jag tycker inte om dem.
varför? varför inte?

men helt seriöst nu så ser jag faktiskt inte charmen med att titta på varken big brother, paradise hotel, robinsson (joo det är en dokusåpa för defenitionen av en dokusåpa är att man tar en grupp människor, försätter dem i en kontrollerad miljö och filmar dem och deras reaktioner) eller någon annan såpa på tv.

varför de då? för att jag anser inte att de varken är komiska, intressanta, eller ens roande på minsta sätt.
jag försökte titta på ett avsnitt av big brother för några år sedan, jag tänkte att ja varför inte nu när alla redan gör de och jag minns hur folk brukade fråga varanndra såg du vad som hände i lördags eller? så jävla vidrigt! ÅH!

okej okej jag fattar de är underhållning. men vad är de som är så underhållande med dem? de sitter intstängda (eller strandsatta) i ett hus och blir filmade 24/7...
(skulle kunna tänka mig hur de skulle se ut i mitt hus asså)

och jaa... nej jag fattar bara inte charmen med de hela, har en hel del kritik mot de också av olika anledningar men för att vara ärlig har jag varken tid eller ork att skriva ner allt just nu... men maja klagade på att jag hade bloggtorka, vilket hon iofs har rätt i, så jag valde ett litet random ämne och skriva om...

nu ska jag gå och plocka ögonbrynen!
utan vax zäta

Kommentarer
Postat av: Anonym

vill bara påpeka att det heter DokusåpO(!!!)r! du och dina jävla stavningar asså... xD ;)



haha men jag håller med dig, ser verkligen inget nöje i dokusåpOr :P



//you know me

2009-04-19 @ 23:06:41
Postat av: Anonym

Big brother är dokusåpa, men robinson är en "realty show"

2009-04-21 @ 18:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0