valborg?

jaa då är de valborg snart... hmm e faktiskt inte helt hundra på vad jag ska göra, jag är lixom inte så jätte sugen på något alls. jag kommer med all säkerhet dra till maja, tradition you know.

men jag vet lixom inte vad jag ska göra efter de om man säger så... 
är inte så jätte sugen på tjejkväll direkt men samtidigt orkar jag inte heller dra till någon stor fest någon annanstans...
what to do what to do? 

är lite sugen på att dra ner till parken och kanske träffa lite folk där nere men fan jag vet inte!

hos maja? 
vara med killarna?
södra bergen? 
parken? 

ursh jag vet inte jag får helt enkelt ta de som de kommer och ja... i värsta fall stannar jag hemma eller något XD 

Utan vax zäta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0