en jävlig dag...

hatar pms,
hatar skolan,
hatar min fot
hatar allt!

jag är emo och pmsig idag... allt har bara blivit fel!
vaknade en timma sent idag, skyndade mig till skolan i hopp om att inte koma för sent. såg inte att de regna så drog på mig strumbyxor och pumps.. inte de bästa av valen. blöta pumps i en korridor i skolan resulterar i att jag hamnar på golvet med en stukad fot..sent kom jag också!

AAAAAHH!

mamma fick komma och lämna ett par nya skor åt mig men hon gjorde knappast mitt humör bättre direkt.

nej gud vad jag vill slippa allt idag.

CP PMS!


Utan vax zäta


Kommentarer
Postat av: Maja

tisdagar...

det verkar inte gå bra för någon alls idag -.-

2009-12-08 @ 14:50:59
URL: http://ommaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0