end every time I see you it gets more and more intense

Gårdagen var faktiskt riktigt rolig, vaknade klockan 10 och skyndade med att göra lite hus sysslor innan jag drog till öb,
fatta att varken coop, öb, rusta eller intersport hade en enda pulka eller tefat? inte ens en lite skärtlapp!!
hittade iaf en uppblåsbar sak på öb som jag var lite skeptisk mot men köpte den ändå.

drog till nyponbacken och mötte upp jonte, louise och jennifer (jontes systerdotter)
och fan va skiten åkte! var askul ^^ vi hade lite snöbollskrig och annat och det var länge sen jag bara fick garva åt ingenting

kom hem och åt för jag va vrålhungrig (i make an awsome omelett) och så messa emma och sa att hon var i norrtälje i en och en halv timma. så jag drog och mötte henne, sen mötte vi mananya och senare mimmi och anna.

drog hem för att käka middag och byta om sen så vart det av mot biljardhallen!
Mötte Niklas, Maria och Svenna där och spelade första ronden mot maria som tog en evighet XD kan ju säga att varken jag eller hon är så grymt bra på det där XD men hon körde i åttan och ajg vann
så kom micke(majs?) dit också

andra gången spela jag mot niklas i typ 5 min så vann han XD

tredje gången spela jag mot svenna och det gick både bra och dåligt, jag vann inte men det var kul och se att han inte aaaaalltid ska vara så överlägsen ;)

hehe men nu ska jag fixa massa grejer och möta upp agge och emma :D

Utan vax zäta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0