fan va jag inte orkar idag!

vaknade 5 in innan första lektionen började och tänkte fan jag orkar inte...
så jag sitter här och pluggar istället.. går väll på spanskan, engelskan och naturkunskapen
sen hem och plugga igen...
funtar på att försöka ta hela den här veckan att bara variera hemma och skola, nothing else?
eller jo ska gymma med liv på torsdag

men aja... känner att jag inte sover tillräckligt just nu. men fan de e inte många dagar kvar! typ 11 tror jag eller 10

sen e de looooov! åh min gnu va sköönt!

ska försöka få klart allting tills dess..
igår var jag lite granna med simon, vi var uppe på roslags för han skulle prata med rektorn och sen tänkte vi kolla om de fanns några roliga lärare där.. kom dit kysste dörren och gick igen..

heehhe kul grej!
vi stog utanför tekniksalen båda två, och så kommer de förbi en liten sjua och han har byxorna nästan i knävecken. jag tänker inge mer på de utan vänder mig om men simon står där med världens stoneface utan att ens titta på grabben säger "dra upp brallorna!"

lillkillen gick förbi och pep ut ett "jag ska" tar två steg från simon och drar upp byxorna och halft kutar därifårn
fy fan va jag garva

vi var också på stan, träffa emelie på åhlens. sen på busstation där vi blev fast med axel, maja och elias. rätt kul dock :P


på fredag blire fest! och en rolig grej är att simon kommer^^
nu ska jag skicka in allt skit jag har gjort klart och sen typ ta mig till skolan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0