i gotta go my own way

Har typ äntligen slagit mig att år 2009 snart är slut!
kan ni fatta människor!!! sitter och funderar på vad för sorts nyårsklänning jag vill ha, vad man möjligtvis ska kunna göra?
tror de blir och röja hela natten folket!

men FÖÖÖÖÖRST! julafton! har typ bara brorsan och oroa mig för i år... the parents are alredy coverd... jag vill kunna köpa något riktigt bra åt honom eftersom han alltid lyckas köpa bra presenter till mig...
varför ska han alltid vara så svår?

försöker som fan att inte låta massa skit förstöra mitt bra humör just nu (skolarbete eat your heart out!!!)

ska väll dra ut med lilla hårbollen om en liten stund i think :P


Här har ni en av mina första egobilder på jääävligt länge! men jag hade tråkigt idag så there you go!
ska nu först försöka ta reda på vad de är vi ska göra imorgon på etiken...

Utan vax zäta

Kommentarer
Postat av: Marika it is

Och så ser man ringen ;) OOOOOOOOOH!

2009-12-06 @ 20:25:31
URL: http://marikaberg.blogg.se/
Postat av: Malin

love your ego-pics :)

2009-12-07 @ 11:47:48
URL: http://maliiin01.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0