ive been thinking

sitter och funderar lite.. har under ett tag funderat på vad man kan göra för att slimma sig lite

problemet är att jag har gått upp en del på senare tid och det börjar märkas tycker jag.
behöver slimmas lite, inte så mkt för jag vill ha kvar mina kurvor hello there my favorite part
men jag skulle lätt kunna gå ner 10 kilo och ha dem kvar
vet inte varför jag ens skriver ner det här men jag har inget annat och skriva om XD
såååå får diskutera lite med mamma när hon kommer hem, sen får vi se hur allt går.



makes me that mutch stronger, makes me work a little bit harder, makes me that mutch wiser so thanks for making me a fighter

Utan vax zäta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0