just because your mouth cant speak dosent mean your eyes cant

var bara tvungen och nämna det här för jag fann det otroligt roande

farmor och farfar är ju i göteborg över nyår och eftersom alla andra jobbar så hamnar ju allt ansvar för djuren hos mig

så igår skulle jag byta vatten hos farfars duvor, de som stor ensamma på framsidan, och först trodde jag att hanen skulle hoppa på mig! det var något med hans blick som fick mig och tro att jag skulle få mass rivsår på min stackars arm men nää han höll sig i sitt hörn.

gick in och böt vatten och när jag kom tillbaka så var han som förändrad! har ni någonsin stått och delat ut godis till småbarn och deras ögon lyser upp

kan du nu tänka dig de på en duva? its weird...

något liknande var det på kvällen också när jag var ute med Lukas på kvälen

ungefär halvvägs hem fann jag att jag hade tappat mina hörlurar! FAN! ropar på lukas att vi ska vända och ropar och visslar och rooooopar.. gissa vem som inte reagerar?

när han äntligen kommer på att jag inte är efter honom vänder han och kommer tillbaka, när han ser hur sur jag är så e de som att han vill säga

-Vad?! jag hörde dig inte!

den döva jäveln

UTan vax zäta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0