stulit från maja;)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? hmm joo det tror jag nog
2. Höll du några av dina nyårslöften? Nej jag hade inga:P
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? pappas kusin men vet inte om man kan kalla henne vän
4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5. Vilka länder besökte du? Samma gamla vanliga; bosnien och kroatien. får blir ändring nästa år
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?Man ska väll alltid sträva efter att ha roligare?;)
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? kommer inte ihåg vilket datum det var men ribarsko vece (fiskarnas kväll) i sucuraj <3
8. Vad var din största framgång 2009? lärde känna massa roligt folk
9. Största misstaget? såra en vän
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? magsjuk -.-
11. Bästa köpet? oj öhmjag vet itne ens vad jag har handlat i år;S min tv kanske?
12. Vad spenderade du mest pengar på? hmm typ mat och kläder i guess?
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? hahah klart
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? nån partylåt antar jag... vet inte
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? jag tror inte jag var ledsnare i år än jag varit förut men jag vet inte om gladare är vad ja ghar varit heller
16. Vad önskar du att du gjort mer? varit med folk jag älskar
17. Vad önskar du att du gjort mindre? stört mig
18. Hur tillbringar du julen? hemma, med middag och folk
19. Blev du kär i år? jo
20. Favoritprogram på TV? projekt runway och house
21. Bästa boken du läste i år?  det här har inte varit något bra bokår men män som hatar kvinnor
22. Största musikaliska upptäckten? ingen anigng
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? min tv :P
25. Något du önskade dig men inte fick?  jag önskade mig faktiskt ingenting så
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? pizza med tjejerna
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? finns väll en del grejer:P
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? leggings...defenitivt
29. Vad fick dig att må bra? göra saker jag ville göra och mina vänner
30. Vem saknade du? en massa människor jag sällan får träffa
31. De bästa nya människorna du träffade? oj typ massa folk från nv och teknik :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0