the day of all days

Jaha den här dagen har varit ganska värdelös...
drog till skolan för att jag trodde att jag skulle ha matte och historia... jag menar de stog på schemat och de hade inte sagt något innan.
underbart när man kommer dit och matteläraren är hemma med sjukt barn. no problemo jag har ändå historian.. sista lektionen innan jul lixom.
men var e hasse? han är spårlöst försvunnen... in fact ingen av våra lärare från sam är där. dörren är låst

jaha ja... de var ju jätte roligt.
var kvar i skolan ett litet tag och snackade med lite roligt folk och sen drog jag hem. somnade om ganska snabbt efter det och vaknade när mamma kom hem ungefär

så frågan är kommer jag kunna somna ikväll? probably not men jag har sovmorgon imorgonen eftersom vet ni vad? jag har ingen skola då heller!
det är inte roligt längre... vi ska bara till skolan på onsdag och då är det väll inte ens säkert att man kommer ha några av de lektionerna heller
sen typ religion på fredag...

underbar sista vecka folket.. varför kunde vi inte få lov en vecka innan ist så slapp man de kostanta ovetandet



aja nu ska jag noppa klart ögonbrynen och sen typ skriva lite påmin uppsats i think


Utan vax zäta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0