the scheeeeduell for today

ursh vad jag hatar kvinnans engelska!

But anywhoo.
jag är klar med städningen nu, så ska plugga lite och sen blire att springa ner på stan och införskaffa dne jävla concelern! sorry... not suposed to swear.
men jaa ikväll blire party!

Cause im cooler then the red dress

helt sjukt att så många har planerat så länge till de här ändå, känns som att de var igår de sa; de är inte fören i december.. fatta att de bara e 20 dagar kvar till jul o_O

och sen e de fan nyår! holy crap...

aja får ta saker som de kommer:P
tack till en underbar brorsa som ser till att de viktiaste är införskaffade redan ;)

nu måste jag fan dra om jag ska hinna med allt innan skolan börjar

Utan vax


Bara för att min bror var den sötaste ungen på jorden
(note to self:scana in bilder på mig när jag var liten)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0