back to school

jaha då var man tillbaka till korridorena, till läxorna (kommer man någonsin ifrån dem?), till allt som bara stinker skola!
ja ja jag ska inte klaga, jag trivs verkligen här,jag älskar min klass och har ju många vänner så det är alltid bra så man är aldrig riktgit ensam. visst är det mycket med allt arbete men va fan de är väll bara bita ihop som alla studenter före mig? har hursomhelst inte så jätte mycket arbete den här veckan eftersom jag har lyckan att ha både min spanska lärare och min historie lärare borta! scooooooore! detta betyder att jag har bara två lektioner idag, har väääärldens sovmorgon på fredag och att jag har extra arbete hem...suck alltid ska de vara något negativt också. men ska man ta de goda får man väll ta de onda. ska antagligen försöka smita iväg från min städgalna moder som åker bort snart vilket bara betyder att hon är ännu värre än vanligt och försöka plugga och göra uppgifterna. annars är väll allt prima skinka

för och beskriva helgen med ett ord så måste det någ vara mysig.
-inga fester den här gången, bara skidåkning, tv-tittar-kväll hos marika och vara med maja. mmm microchoklad och 14-åringar med personlighetskomplex, yaaaay

nu sitter man här i skolan, en timma tidig för att en viss jonte ville gå till skolan tsm och jag hade inget bättre för mig (förutom att sova kom jag på när jag vaknade) men medans jag letade efter mina nycklar så hade han redan dragit hittade honom inte på vägen till skolan heller men när man kommer till portarna så går han bakom mig? skumt det där

hursomhelst så ska jag dra nu, ska ha de lite extra tråkigt nu för snart kommer maja och då får man vara riktigt glad och pigga upp henne för någon har gjort henne pissed . vet inga detaljer än men it better be good

Utan vax Zäta

Kommentarer
Postat av: Maja

ellerhur, men ändå gör man ju inga läxor eller nått. man e helt enkelt för lat ;o

2009-02-17 @ 19:15:06
URL: http://ommaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0