igår och idag :D

igår kväll var riktigt roligt faktiskt, även om jag mest satt och tittade på medans de andra åkte men det var riktigt roligt ändå.
Marika gjorde också en riktigt mysig liten film som nu finns på facebook
vet inte om ni kommer kunna se den men den är riktigt mysig tkr jag

ikväll frågade maja om vi skulle åka pulka igen men lovisa ringde nyss och fråga om vi kunnde va och jag tänkte att de var ju ett riktigt bra tag sen så varför inte?
har inte haft så jätte bra kontakt med henne nu på senare tid och det är ju synd så att ikväll får vi se vad vi gör

annars är allt bra här, ska ner till farmor nu och försöka se om jag kan printa ut en bild till henne på lillkussen

Utan vax
Zäta


Kommentarer
Postat av: Marika it is

Nopp det är bara my friends som kan se den videon;) eller det ska vara så iaf;O

2009-02-25 @ 00:53:08
URL: http://marikaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0