im glad

har ni någonsin haft någon såndär stund i livet när ni känner att ni plötsligt har en stor insikt på antingen ert eget liv eller på någon annans?
idag känns de som om jag har rätt bra insikt på mitt eget, jag vet vad jag vill göra och få gjort jag vet vem jag som person vill vara och jag vet också vad jag ska göra för och ta mig dit. nu är frågan, ska man ta de steget? jag har ingen aning om vart de leder någonstans i mitt liv, eller ska jag bara sitta tillbaka och vänta och se?

dagen har varit smått rolig faktiskt, full av mysiga stunder om jag frå säga det själv. vi borde åka skridskor oftare det är roligt

och förlåt linnea för våran lilla incident i matsalen men seriöst jag tror verkligen inte att jag har garvat sådär på riktigt länge och de var skönt och få göra det också, även om det råkade vara lite på din bekostnad och det ber jag om ursäkt för!

sen har det väll varit kul och läsa pjäser och så.

på annat håll (låter som en vädertant) så är helgensplaner mycket tillfredställande om jag får säga det själv. ska till maja på lördag och då blir de party? eller pokerkväll. i vilket fall somhelst så ska jag dit, sen ska marika sova här :) på söndag ska jag leka med aggeliten, vilket var evigheter sen!!!
sen imorgon tror jag liv ska sova här också, det blir alltså efter teatern i storstaden, också något jag ser fram emot! så att de närmaste dagarna verkar riktigt bra faktiskt

Utan vax Zäta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0