länge sen?

hehe oj hela helgen har gått och jag har inte skrivit något, bad zlatana!

helgen har varit rolig, började med att folket kom till mig i fredags, låg i mitt rum och pratade mest.
sen på lördagen bar de av till maja och pokerkväll, hehe de gick inte så bra för mig men sen suger jag ju på att bluffa också. sen kom killarna och då blev de dans och lek (bildbevis har man också)

efter de så sov marika hemma hos mig, eller mycket sömn blev det inte eftersom simon kom med och de två höll mig uppe till 5 på morgonen!! damn you!

söndagen spenderades med angelica, vi pratade mest om allt man missat och lite sådär, det var verkligen jätte länge sen vi var och de blir jag nästan lite ledsen för. känns som att jag verkligen inte har tid för de som jag bryr mig om längre. men de ska de bannemej bli ändring på mina damer och herrar!

mamma och pappa kom också hem igår, de verkade ha haft de riktigt trevligt där nere i torra, och lagom varma milano och sen kommer de hem till snö, blir man inte bara så glad eller?
fick en fransväska, nagellack och smink så jag är en glad flicka

nu skajag ta och fixa lite tvätt för mamma kommer inte komma hem förens sent ikväll
sen så ska jag någ ta och få tag på lite folk så att jag har veckan uppbokad!

Utan vax Zäta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0