my bro is creppy

seriöst människan är fan konstig
han har så tråkigt att han kommer upp i mitt rum och snokar runt för att inte nämna att han ska hoppa på mig, sen så vill han att jag ska göra middag och när jag säger att han kan göra den själv så vill han att jag ska hjälpa honom med allt, är han så dålig? tydligen inte för middagen blev bra utan mig, men under hela tiden så ska han sjunga på hot 'n cold med sin värsta sångröst (seriöst han låter som två katter som slåss) och ja han är allmänt weird! men det är bara för att flickvännen inte är här,but what the hell man kan ju inte göra något åt vilka man är släkt med eller hur?

Stephi var är du när jag behöver dig???

Utan vax Zäta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0