skön dag + teater

dagen har varit skön, för att säga de milt. har haft två lektioner vilket var musik och sammhällskunskap. fucking lätt som en plätt ju. jag och maja spelade lite rolig musik på pianot och ned verkade ju milt imponerad, sen så var de studion och det var väll sisådär småroligt men aja.

sen på sammhällskunskapen var de, lyssna på föredrag och lyssna på göran. e de bara jag eller verkar han gilla ljudet av sin egen röst? nää men jag har börjat värma upp till honom lite han är inte riktigt lika på en nu längre eller de kanske är att man har börjat fatta vad som får vilken reaktion?

sen så var det iväg till storstaden och teater på dramaten efter maten(rim?) på kungshallen.
kebabrulle ftw!
och teatern gillade jag skarpt, men det kanske bara var jag? men jag måste erkänna att en av tankarna under själva pjäsen var damn någon hade verkligen för mkt tid på händerna. men den var riktigt bra även om man hängde med mer i andra akten än första men ärsh.

vägen hem var också riktigt rolig faktiskt.
snape-snape-severus snape-DUMBLEDORE!

nu ska jag någ gå och lägga mig, mätt och belåten med livan snarkandes vid sidan (not really hon hostar bara en del)

Utan vax Zlatana



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0