aaaah baby i love you

okej så jag har inte sovit så jätte bra inatt.. faaaail

mamma äckte mig klockan 9 och frågade om jag skulle med till uppsala och shoppa?
HELL YES! upp, klä på sig, slänga i sig frukosten med mamma och pappa och sen är de iväg till Thuns
jag tycker verkligen om den affären för man hittar alltid någonting där inne, är de inte kläder så är de en väska eller ett par skor och denna gång hittade jag ett par underbara skor!! åh gud vad jag älskar dem!!

undrar om jag ska lägga upp en bild eller inte? är jag för lat för de? joo de tror jag
kanske nån annan gång

köpte också några nagellack, svart som jag behöver för min är slut,dock vet jag inte om jag kommer kunna använda den till nailart, tror inte de men äh. kan köpa en till från viva la diva eller någon när jag är nere i bosnien
åhh gud vad jag ser fram emot och shoppa där nere!! människor förstår ni hur jävla speedad jag är nu bara för att jag har fått sova i en timma??

de e helt sjukt...

sen köpte jag en eyeliner som jag fick syn på i sista sekunden som är från wet and wild, har hört så himmla mkt gott om den och sen när jag kollade på priset så står de 49 kr
skulle du inte ha köpt den? och jag prövade den när jag kom hem och jag älskar den

nu ska jag lyssna lite på musik, sen får vi se vad jag gör

puss på er

Utan vax zäta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0