grönan idag me agge

sitter här med mitt det-är-alldeles-för-tidigt-för-mig-att-vara-uppe-ansikte
ska snart hoppa in i duschen och sen är det off till grönan med Agge!

ska bli kul hoppas jag, tror t.o.m. att första gången jag någonsin var där var med henne? så om jag dör så är det ju ett fint slut eller hur

nää jag skämta bara, men igår fick jag höra att en av morfars kompisar från stället han kommer ifrån (hej jag heter ivan och kommer från ett ställe i bergen som ingen människa vet var de ligger) hade dött av att hon hade åkt traktor och så hade hon varit på släpet, så hade killen blinkat höger men kört vänster så hon hade åkt av, tydligen dog hon direkt,

primite moje sauscesce

what a way to go?

igår var jag iaf ute med alla och spelade basket, eller ja 21 som vi brukar göra

så var felix med också den dryga jäveln!!!

Liv om du läser det här så hälsa Anton att det inte var jag! Det var FELIX!!!!

Utan vax Zäta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0