Im back Bitches!

Okej det var ett tag sen jag skrev, men detta är inte mitt fel! Telia blockade vårat internet i typ två dagar eftersom någon av datorerna hade något virus som skickade ut spam till någon som anmälde oss och sen tillslut så blev vi blockade.. vi gissar på att det är min dator det var fel på eftersom den var seg, var den enda som hade telia säkersurf och när vi formaterade om den så var de inte längre något problem.

fick sitta i telefon kö hos telia i en 45 min för att sedan bara säga att vi har gjort allt som de står på deras sida at tman ska och snubben tog bort blocken.

Var med Söta Elin igår också, var riktigt kul
vi var på Mcdonalds, sen hem till mig när de igentligen planerat att vi skulle fiska men så blev det inteutan vi drog ner till parken och mötte lite folk! myysigt tills det började regna!

Elin åkte hem till svanberga och jag fick gå hem i spöregnet med bara en kofta!

"Ja Zlatana jag skulle gärna låna dig min jacka men du lämnar inte tillbaka saker längre!" Dumma Luc!

kom hem och såg ut som att jag hade hoppat i lommarn med kläderna på! men för att vara helt ärlig så var de lite mysigt och gå i regnet, även om jag kanske borde ta med mig ett paraply nästa gång!

Idag ska jag nog vara med Lovisa tror jag, får se om kvinnan e vaken än?

Utan vax Zäta

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! fin blogg!!!

ska vi följa varandra på bloglovin?



För ny musik kolla också gärna in: http://coolwhateva.blogg.se/

2009-07-10 @ 01:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0