just because

snodde

Berätta fyra sanningar om dig själv:

-  Jag är en boknarkoman
- .Jag ska se harry potter med marika på söndag
-  När jag var liten var jag galen i innlagd gurka
-  Jag älskar och lära mig saker, mest praktiskt men ibland teoretiskt också

Berätta 4 saker du gjort idag:

-  Varit ute med hårbollen

- städat ur min garderob

- lyssnat på musik

- planerat och gå på bio med marika

Berätta 4 saker du har på dig just nu:

- BH

- svarta mjukisbrallor

- grönt linne

- strumpor

Skriv ner 4 saker du hatar:

- Lakrits och grädde

- när folk ljuger en rakt i ansiktet

- när jag känner mig som en idiot

- när folk spyr
Skriv ner 4 saker du älskar:

- Vattensporter
- vännerna mina <3
- resa!
- all sorts ost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0