you guys mean alot, but in the end so do I

hey hey nu sitter jag och pratar med tess i telefon
ska ta en fika med henne och sen blire middag med tjejerna, något att se fram emot tycker jag ^^
igår var de stranden för min del, var där med en massa nv:are och hade skoj.
träffade en tjej som heter maria också som var asskön! hehe jag tror att det kan ha och göra med att vi typ har samma humor men vi hade askul
på kvällen så var jag ute och belv uppäten med tjejerna mina.. var länge sen vi var ute tillsammans tycker jag och jag hade faktiskt saknat det på något sätt, alla åker ju bort snart så det lär inte bli av på mycket mycket länge men ärsh..

Försöker hela tiden att hitta en balans mellan olika människor, så att jag inte förlitar mig alldeles för mycket på en viss grupp människor för mycket, visst jag älskar mina vänner men det betyder inte att jag behöver vara med dem 24/7.
just nu har jag en del och göra innan jag drar och möter tess..

igår var iaf en riktigt bra dag och jag känner på mig att idag kommer att bli lika bra

utan vax zäta


You say im a silly girl, but you just dont understand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0