böl.

huvudvärk, svullna halsmandlar och hela kroppen känns avdommnad... fan för att vara sjuk!!

Skulle åkt till forsmark idag men när jag vaknade imorse så sa kroppen ifrån, tog två alvedon, släppte ut lukas så att han inte skulle vara på mig senare, och sen iväg till sängs igen.

Vaknade några timmar senare och mådde lite bättre, så efter de så fixade jag bara lite här hemma, vek tvätt, kollade lite på tv och så... inge big woop. Undra hur många de faktiskt var som åkte till forsmark idag?? inte många..

Brodern kom hem idag också från Rom! Yay ^^ han verkade ha haft de rätt roligt eftersom han nu pratar med mamma och pappa om att kanske köpa en lägenhet där nere. tänk va nice asså!!

Var ute med jonte, livan och simon också lite senare eftersom jag mådde bättre men jaa, typ när vi kom till kryddan så kom allt tillbaka, har drukit två alvedon till nu och hoppas på att jag mår bättre imorgon eftersom jag ska ha utvecklingsamtal imorgon... För första gången någonsin så bryr jag mig inte så mkt om vad hon säger, är de något dåligt så är de ju bara bra att jag får höra det och kan fixa de eller hur?

Två prov den här vecka, ett på onsdag och ett på fredag... ANDAS!
en redovisning som jag känner mig ganska redo för, och en rapport ska in också! måste också lämna in lite restuppgifter känner jag om jag vill ha mina betyg.


Im a material girl!
(not really men brodern är snäll och köper ändå)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0