dagens planer

ska leka lite med maja om hon hör av sig om inte får jag helt enkelt gå och handla själv!

ska städa lite här hemma och fixa mig lite för ikväll kommer de folk över! kan ni tänka er att lilla jag ska ha folk över! hehe de e inte ofta man ser de alltså men vi blir inte så jätte många eftersom majoriteten av alla ska jobba eller så de bortresta men det gör inte så mycket, jag har mina viktigaste

försöker fixa en grej här men om vi säger såhär de går inte så bra eftersom den här datorn inte vill lyda mig! det är inte min så det kan jag inte klaga på men ett av usb ingångarna fungerar inte så bläää på det!

nu ska jag klä på mig och se snygg ut!
utan vax zäta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0