förstår inte...

okej, det är sommarlov, vi är alla unga och ska fan leva lite granna!
bortsett från att vissa jobbar deltid och att det ibland har saker och göra så ser jag absolut ingen anledning att alltid skita i sina vänner..

kanske är det att de känns som att så många har gjort de så många gånger den här veckan men...
nu gör ju tack och lov inte alla det, men just att vissa alltid ska lämna en i sticket förstår jag mig inte på...


varför ska jag hela tiden ringa och känna att jag behöver böna och be för att ha någon och vara med??

nej jag förstår det verkligen inte


cause you know that im not your biotch!

Kommentarer
Postat av: NÄRHI!

HEJ ZÄTA. fan va fin blogg du hade då =)

2009-06-29 @ 20:29:24
URL: http://linneakanske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0