gårdagen var rolig

Dagen började med att jag vaknade rätt sent, men de e ju sommarlov fan!
brorsan informerade mig att han skulle åka till göteborg så sayonara till honom och efter en del städningn och pakning var jag också på väg men inte så långt bort bara till kärleksudden.

var där hela dagen med en massa roligt folk, hittade t.o.m. ett ragg där vettni! en tioåring!
hehe inside-joke-alert!
badade och åt glass, riktig sommar ska de bannemej vara!!

vid 5 kom jag hem för att duscha och äta, sen så var de ut igen, denna gång till parken för att möta maja och nevid. efter mycket väntan, och spring till busstation eftersom de var den närmase affären som var öppen och vi var sugna på glass, så kom alla tillslut.

Vi drog senare upp till luc, satt först ute och pratade lite granna, sen in där de blev starwars, harry potter, gummikaka och weird al yankovic! Wunderbar!

kom hem vid typ halv tre tror jag, inte helt säker men somnade sött i min säng och vaknade idag vid 12.

nu ska jag göra allt här hemma så at tmin mamma inte blir muy angry with me!

Utan vax zäta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0