NO MORE FALAFEL FOR YOU!!

Efter allt drama sist så mår jag mucho bien idag!!

Vi började dagen med historieprov... gick bra tror jag men vissa av frågorna var typ.. helt inte något man ens behöver veta! 

Efter de så hade jag de fruktade spanska nationella... my god va jag inte ville göra de men det gick faktiskt helt okej! Livan hjälpte mig lite grann och ann-britt är ju för underbar och hjälper mig med 

sen så var de redovisning i näringsliv, ett mysigt slut på dagen tycker jag
Kom hem och åt middag med familjen, sen så drog jag ut och mötte mina flickor<3

Jag hade de riktigt mysigt även om de var kallt, skämtade, pratade och drev en del 
Cyklade hem med maja, vet inte om de andra satt kvar sen men vi cyklade lite och pratade om lite nya händelser, som att de är en snubbe i skolan som frågade maja om hon ville att han skulle skicka in hennes bilder till sin modellagentura
HOW COOL IS THAT!! :D hahaha jag är majas fangirl!

Sen så ska marika och livan åka och fira elin födelsedag i tumba lumba imorgon, little jealuse?? nooo! 
man aja imorgon tror jag att jag bara ska sitta lite hemma, ta de lungt och bara vara 
sounds good to me 

Utan vax zäta

Kommentarer
Postat av: Maja

haha vi får hålla ihop, vi som inte får följa med asså :P

2009-06-05 @ 23:41:51
URL: http://ommaja.blogg.se/
Postat av: zäta

hahahah eller hur ;D

2009-06-06 @ 12:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0