sitter i skolan

Kom hit imorse typ 10.20. skulle vara här 10 men tänkte att eftersom vi skulle ha betygsnack och jag inte ville börja så gjorde de inte så mkt att ajg var sen.

Vi fick gissa procentantalet för val deltagandet en tid tillbaka och gissa vem som vann med 0,2 % marginal? Moi!
hehe tyckte det var lite kul för att när jag gissade så tänkte jag bara liiite lite mer än förra valdeltaganted
Även om man inte vann någonting så tyckte jag att det var roligt och vinna, jag vinner aldrig någonsin någonting! sist jag vann något var på lotteri på nyår för typ 3 år sen!

Nu ska jag redovisa om Marshallplanen och bidragern under kalla kriget... suck...
sen är de tema och sist spanska.

Sen e de bara kuta hem och typ...sova! jag är trött okej?

Utan vaz zäta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0