tredje uppdateringen idag!

Heeeeeei här sitter jag och baaajsaaar!!
hahah not really men blondinkissie är ju för underbar!

Okej så allt är klart, mina sysslor, allt för imorgon...
sitter just nu och funderar på att leka lite med några bilder maja har tagit

(hahahah maja kommer du ihåg när vi bråkade om vem som hade tagit ett fotografi till bilden? jag vet inte varför men kom och tänka på det nu!!!)

blev just lite rädd för att komma till maja imorgon! hon vet varför!!! hahahah

okej det här inlägget blev extremt random så jag ska nog sluta nu innan folk börjar tro att jag är helt beng i huvudet

(alla skriker FÖRSENT! )

Utan vax zäta

Kommentarer
Postat av: Maja

MOAHAHAH! :D BOOOOMBAD av frågor ;)

Men...men.... de är ju miiiina bilder :(

SKICKA DEM! :D

2009-06-18 @ 19:56:24
URL: http://ommaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0