trevligt trevligt

Dagen har börjat riktigt bra känner jag! kom upp i tid och lyckades få klart en hel del innan jag cyklade över till romane för lite spanska, av någon anledning går allt mycket lättare när man inte har en hel klass runt sig som distration
hon berättade att hon skulle ha några gäster från chile över nästa vecka som jag skulle få träffa och prata med, det är något att se fram emot även om jag lär göra bort mig totalt! men who cares? CARPE DIEM BABY!!

okej jag är lite tönt idag men jag anntar att det har och göra med en viss rad av händelser som har varit den här veckan... Jag känner mig så rastlös hela tiden och vill bara göra något.. undrar om jag kanske kan börja jogga eller något? bara för att få bort all överflödig energi??? maybe maybe

i vilket fall som helst så är jag glad att jag ska få bada idag! har pratat med maja nilsson om och kära favorit i repris och få ner lite folk till kärleksudden! nice nice nice säger jag packar ner lit extra solkräm utifall att jonte ska med
heheh

men nu ska jag nog ta och fixa lite här hemma, göra något med den kratta jag kallar går och up up and away i go!

Utan väx zäta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0