tröööööött

shopping må vara en av de mer roliga sätten och fördriva tiden på men... gud va trött man blir efteråt!!
my god va trött jag var när vi hoppade på bussen hem, inte konstigt att jag somnade och lät maja och marika ta fula bilder på mig när jag sover! och mmsar den till alla så jävla pinsamt men who gives a shit right? 

nu har jag bestämt att jag ska lika med lovisa ikväll också:D happy day for zäta:D nya kläder och polare!

kom just på att jag har lite unfinished jobb att göra, balnd annat en garerob som ser ut som ett bombnedslag...
tar en före och efter bild tror jag:D 

Utan vax zäta

Kommentarer
Postat av: Maja

vadå till alla? :S till Liv bara :p

2009-06-16 @ 23:05:39
URL: http://ommaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0