utvecklingssamtal

"Du är nog den mest sociala människan i alla mina klasser tillsammans!"- Positivt eller negativt? 

Ännu en dag i skolan, hade utvecklingssamtal vilket gick helt okej, 
jag klarar de flesta kurser, eller jag klarar alla tror jag men de e ju spanskan som jag har mest problem med... vi får se hur de blir med det.. men mamma och pappa är ju förstående och e villiga och hjälpa mig i sommar vilket faktiskt låter riktigt bra! 
Så jag har inge sommarjobb utan i sommar så blir de plugg, plugg, sola, bada, segla, resa!!! Ser fram emot de! 

Har just haft en lite rolig middag, familjen är ju för skön...

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, titta på vänner och sen göra en restuppgift! 

Utan Vax Zäta


Kommentarer
Postat av: Marika it is

Varför ska du plugga i sommar för? xD

2009-06-02 @ 22:48:25
URL: http://marikaberg.blogg.se/
Postat av: zäta

har inget annat och göra ju :P

2009-06-02 @ 23:10:29
Postat av: Marika it is

Vadå har du en massa restuppgifer kvar över sommaren?:P

2009-06-03 @ 10:39:13
URL: http://marikaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0