ångrar de lite grann va...

Kom på att pappa hade med sig en så kallad dongel så att jag gick in lite granna på internet och kollade runt...
nu ångrar jag mig lite granna faktiskt men aja...

Känns skönt att åka i backarna faktiskt, släppa taget om allt, om allt skit all ångest och tankar. släppa sig ner för de enorma bakarna...

Vill bara säga till en viss person som du vet vem du är; jag är ledsen... jag är verkligen jätte ledsen...

just nu hatar jag mig själv... men nu ska jag nog le och försöka att komma tillbaka till vem jag en gång var och vem jag vill vara. jag vet att när jag kommer hem så väntar allt precis som innan jag åkte. men det är jag beredd på

hoppas att du ser det här och att vi får tid och faktiskt prata för det är nog någonting som du och jag inte har gjort på riktigt länge; och det vet jag är mer eller mindre mitt fel.

Utan Vax Zäta

Kommentarer
Postat av: you know who!

Du ska absolut inte hata dig själv :) nu vet du hur jag kände och båda har väll nått att lära sig av det här, sen vill jag bara säga att min "hat-inlägg"är absolut inte till dig, kan förklara när du kommer hem :p

PUSSS!! älsk på zlatana!

2009-03-23 @ 21:28:54
Postat av: you know who!

Du ska absolut inte hata dig själv :) nu vet du hur jag kände och båda har väll nått att lära sig av det här, sen vill jag bara säga att min "hat-inlägg"är absolut inte till dig, kan förklara när du kommer hem :p

PUSSS!! älsk på zlatana!

2009-03-23 @ 21:29:31
Postat av: Anonym

oj, nu blev de två gånger

2009-03-23 @ 21:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0