Are you smarter then a 5th grader?

Någon som har sett de här programmet? Såg igår kväll en liten snutt med två tvillingbröder som tävlade och en fråga som de hade fel på men eftersom de hade sin livlina så kunde de gå vidare men frågan var iaf:

I vilken bergskedja ligger Mount Everest?
A: Anderna
B: Alperna
C: Himalaya?

De var två stycken? Alltså två fullt vuxna män! och de kunde inte den frågan? asså jag har sett dumma människor, hell jag kan själv vara riktigt pantad ibland men DUDE!? WTF?!

Programet är faktiskt ganska roligt, även om vissa av frågorna är rätt svåra faktiskt men de är kul och se hur folk oftast verkar förlora på de busenkla frågorna.
Jag har till och med min favorit elev i klassen:
Lille Kyle e väll för söt (Google it!) hehe men jag älskar hur barnen äger de vuxna hela tiden, och räddar deras ass hela tiden också!

Ja ja kvalitet tv vettni!

Utan Vax Zäta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0