dagar som gör en glad, och människor också

har ni någonsin haft en sådan dag när ni ser omkring och bara blir glada över vilka roliga människor ni har runt en?
idag tror jag var en sån dag för mig!

jag ville le mot alla och vara glad, det fanns inte en chans i helvetet att någon skulle förstöra den för mig!


så tack alla ni i spo8B för att ni är så otroligt roliga och får mig och skratta <3 och lite danny för att han har knäppa skämt XD
tack till underbara liv som igår var helt fantastisk och var med mig hela dagen och bara pratade <3
tack till min brother from another mother jonathan som gör en så otroligt glad varje gång man ser honom <3
tack till lilla söta maja som jag ska ut med om en liten stund, för att vovvarna ska få leka lite <3
tack till mamma och pappa för även om de är borta idag så ringer det och frågar om min dag (blir man inte glad att någon bryr sig även om de är ens föräldrar?)<33

men inget tack till min bror för han ringer på lektionstid och sen klagar på mig för att jag faktiskt svarar! that bastard
och inget tack till king lear även om jag uppskattar många av shakespeares verk så gillar jag inte den pjäsen!

P.s och för att inte glömma en riktigt viktig person i mitt liv så ska jag också nämna att marika har tdligen bestämt sig för att klippa håret till kort igen, coooooling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0