Dagens...

Dagens frisyr:  nydurshat, lite saltvattensprej och fönat :P

Dagens smink: conseler, mascara och lite foundation

Dagens roligaste händelse: Gapflabbet på kamida :D

Dagens planer: packa...

Dagens vill ha:
hmm kommer inte på något:P

Dagens saknad:
Hanna i skolan <3

Dagens drog:
sushi :D

Dagens tråkigaste: att de blåååser

Dagens finaste:
Vädret:D och mina flickor :D

Dagens måste:
sova

Dagens dricka:
kaffe :P

Dagens köp:
Sushi XD

Dagens mat:
Sushi... :P

Dagens mående: Im very happy today :D

Dagens skratt:
Kamida flabb XD

Dagens tanke:
städa städa städa

Dagens irritationsobjekt: min bror som aldrig kan hjälpa till!

Dagens smycke: familjeringen som vanligt:P

Dagens just nu:
mamma som säger åt mig att jag måste packa nu

Dagens önskan:
kan de inte sluta blåsa?

Dagens längtan:
till backen :D

Utan Vax Zäta

Kommentarer
Postat av: Marika it is

tjuv;)

2009-03-19 @ 20:49:45
URL: http://marikaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0