de var ju roligt:D

gårdagen var...intressant?
rolig var den iaf, tror inte jag skrattat så mycket på ett bra tag.
marika du får skicka inspelningarna så jag har något och liva upp vardagen med

i vilket fall somhelst så hade jag riktigt skoj och sen kom jag också på hur underbart det är att vi alla fortfarande är vänner även efter ett hårt år på gymnasiet. de kändes ett tag i början som att allt bara skulle försvinna men nej, de har gått bra

tanken var väll att jag skulle dra till storstaden imorgon och träffa tess men nu blev de upskjutet till nästa vecka ist så imorgon kommer jag någ plugga bara

sen e de individuella val på onsdag... lär bli kul
och prov på fredag
kan ni höra publikens jubel? nej inte jag heller!

Utan vax Zäta

Kommentarer
Postat av: Marika it is

Jag hör jublet! ;) höhö

2009-03-08 @ 19:02:51
URL: http://marikaberg.blogg.se/
Postat av: zlatana

tyst fröken kintzelt berg bara för att du slutar tidigare på fredagar!!! DAMN YOU! XD

2009-03-09 @ 00:27:44
URL: http://zlajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0