from am to pm

jaha ont har jag... fan för att sista åk säger jag bara!

för er som inte vet (eller inte ens bryr er?) så har jag sträkt innerlåret... eller jag tror de iaf, eller så har typ muskeltrådarna eller vad det heter typ gått av im not sure... ont gör det iaf men de är ju bara vänta tills de går över

Vaknade iaf vid 4 imorse, oh joy, för att ta en snabb frukost och hopp in i bilen till OKQ8 för att vänta på bussen som kommer 05.05 på morgonen... jag menar kom igen varför så tidigt??

bussresan gick förvånansvärt fort, sov lite, smsade lite, lyssnade på musik... kom till storstaden vid 11.
halta omkring i t-centralen bara för att ha den otroliga turen att se tåget kom precis när jag gjorde de så ingen väntan

Underbart!
En timme senare är jag hemma och äter lite burek (muuums)

sen så kom maja och liv; kändes riktigt kul att leka med flickorna idag
fixade naglar, tittade på kläder, valde ut kläder och ja de snodde väll en del av mina smycken och sjalar tror jag
inget nytt alltså

Nu ska jag gå och lägga mig tror jag

kanske blir filmkväll imorgon men det får vi väll se, ska någ inte ha allt för höga förhoppningar men
aja
jag har ont, och är inte så jätte trött... this is gonna be a looong night

Utan vax Zäta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0