if sex is such a natural phenomenon why are there so many books about it?

jaha, ännu en dag i detta otrolig tråkiga liv har gott förbi... Men gud nu ska jag inte vara så negativ!
Dagen har faktiskt varit riktigt rolig, t.o.m. spanskan var ju snabb för tusan.

spenderade eftermiddagen med Liv och senare också killarna. snöbollskrig, asgarv och lite skämmiga moments var väll och räkna med iaf i mitt fall, vet inte om Livan håller med på den punkten så mycket som hon skrek!

"Jag har PM-TSS"
"HAHA och jag har PM2" 
que Asgarv från mig och Liv,
Simon och Jonte tror vi är galna


sen har jag varit här hemma och försökt halvt so halvt att plugga till provet imorgon, I have a bad feeling ladies and gentleman,
men man ska ha lite stake och ta de som en man
sen att jag bara råkar vara en pmsdrabbad tonårsflicka utan riktiga konkreta kulor så tror jag att jag klarar mig!

Utan vax Zäta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0