Melodifestival någon?

Jaha, gårdagen var ju faktiskt riktigt rolig tycker jag!

Drog till coop forum för att träffa damerna mina och kan ni tänka er att när jag för en gångs skull faktiskt är i tid så får man stå där i en kvart som ett fån för att alla tre kommer tsm och är sena! Oh fuck! Men vi handlade iaf, ben&jerrys för lilla mig (blir man inte bara överlycklig?) sen var de bara att trampa pedaler bort till långgarn (ser du hur de stavas nu jonte?).

Sen bänkade vi oss framför tv:n och tittade på simpsons i nån halvtimma...

Efter de så började de! De stora spektaklet! Den Otroliga, fantastiska, underbara, helt magnifika MELODIFESTIVALEN!
okej jag vet att jag överdriver men de var faktiskt helt okej, sen kan de ju antagligen ha och göra med sällskapet också!

Vad tyckte vi om vinnaren da? hmm asså jag är bara glad att "snälla snälla" inte vann, för de hade fan varit lite smått pinsamt! Jag satt ju och sa "Snälla låt inte snälla snälla vinna" om och om igen!
själva låten var väll lite svår och förstå men för och vara helt ärlig så skulle jag inte bry mig om hon vann i Moskva eller inte, känns som att allt för många människor tar EVC på allt för stort allvar. its music lighten up!

Sen kom Markus och Jonte ut till oss även om de had elite problem och komma fram till en början.

Livs höjdpunkt på kvällen:
Jag sitter och mumsar på lite morötter med dip till
- Kan jag också en tomat?
- tomat?
- HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAH EN TOMAT! HAHAHAHAHA DE ÄR JU MORÖTTER HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHHA
!

Jag vet jag fattar inte heller men tydligen var de askul...

Ursh känns som att det här inlägget inte blev någe vidare men WHATEVER! Jag ska ner och stryka skjortor ffs!

Utan vax Zäta

Kommentarer
Postat av: Marika it is

Tss konstiga liv;) höhö

2009-03-16 @ 21:09:30
URL: http://marikaberg.blogg.se/
Postat av: Marika it is

Tss konstiga liv;) höhö

2009-03-16 @ 21:09:35
URL: http://marikaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0