nu har jag fan fått nog!

Jag har suttit här i snart en halvtimme.
Jag skulle inte vilja säga att det var den jobbigaste halvtimmen för jag har defenitivt varit med om mycket värre, men med tanke på omständigheterna så känns det ändå riktigt jobbigt.

Jag sitter här och försöker att kontrollera; jag skulle inte kalla de ilska direkt men i brist på bättre ord så får det duga, jag försöker lugna ner mig själv och försöka fråga mig själv vad jag ska göra. Hade det varit någon annan i samma situation vad skulle jag då ge den personen för råd?

Jag vet att jag skulle säga till personen att det är mellan oss två, att om jag vill komma ut ur det här med minst skada så ska jag försöka sätta mig över det här. blanda inte in någon vän, ingen okänd, inga glopord,

Rent spel... försök till rent spel...misslyck till rent spel?


Jag ger upp, försvinner, får se om jag hör av mig... ber om usräkt till er som vill snacka om någonting. Behöver den här tiden för mig själv...

Känns som att jag förlorat en del av mig själv på bara några minuter...

Utan Vax Zäta



Kommentarer
Postat av: Marika it is

Ring om du vill prata iaf :) finns här för dig always! love you

2009-03-20 @ 22:31:30
URL: http://marikaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0