Othello och Nurse:P

Hur kommer det säg att dagen kan vara så underbar och så när man kommer hem så ska allt bara krasha rakt ner på en?

Det är iofs mitt eget fel att jag inte hör av mig till de jag borde men... ärsh de känns bara som att jag borde försöka tänka lite mer på att folk faktiskt förväntar sig att jag ska höra av mi när jag inte kommer hem i tid eller när jag har fått ett sms.
Ska försöka tänka på det i framtiden!

Sen tillbaka till det roliga: Pjäserna skulle spelas up idag. Efter en del träning så gick de helt okej, de enda som var lite problematiskt var att i majas grupp så var huvudrollen borta, nämligen gustav som låg hemma och var sjuk. vän som man är så ställer man upp på att vara Othello i ja.. Othello! de gick ju någorlunda bra förutom att Maja såklart måste börja garva mitt i allt så att jag skrattar också! men kul var de iaf.

Sen till våran pjäs, den gick ju också helt okej, vi fick iaf mycket beröm av lärarna! Sen så skulle vi skriva PMI(plus,minus,intressant) hehe och kan ni fatta att jag fick ont i handen av de lilla? har iofs haft en konstig smärta i handleden hela dagen men ändå kom igen!

sen så var jag nere och fikade på café hörnan med liv, de lär inte bli någon fika nästa vecka iaf för att min pappa har förbjudit mig från att göra något alls efter skolan den här veckan: som straff för att jag inte ringde hem och hörde av mig.

Utan Vax Zäta

"If you judge people, you have no time to love them." - Mother Teresa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0