vad är normalt?

En av de saker jag gillar och göra på fritiden är att titta på smink videos på youtube, jag har t.o.m. mina favoriter som jag älskar och titta på!
De jag gillar och titta på är de här människorna som gör riktigt färgglada looks och är riktigt kreativa med sitt smink, tröttnar ganska fort på alla som ska vara helt neutrala och tråkiga även om de är så jag oftast själv msinkar mig.
Men för att komma till saken så varje gång som jag ser en video, även om jag älskar själva looken och tycker det verkar jätte roligt och göra, och allt annat men så läser man kommentarerna och så finns de ju alltid de där riktigt elaka kommentarena men en som jag hela tiden ser och som jämnt fastnar i mitt huvud är något i stil med "du ser inte klok ut" eller "kan du inte göra normala looks?"

varje gång så kan jag inte hjälpa och tänka: Vad är normalt? asså jag vet att vi alla har olika defenition av vad som är normalt och inte. oftast är de väll de som vi inte förstår som räknas som onormalt... men jag vill gärna veta vad som räknas som normalt i allmänhetens ögon...

Vad är normalt?

Utan Vax Zäta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0