what to do what to do

gårdagen blev lite smårolig, var först ute med vovvarna och maja, sen så träffade jag simon och jonte!
vi tre hade det riktigt roligt tkr jag, vi gick omkring litegranna och pratade om det mesta,
sen så träffade vi en trött och väldigt kissnödig marika som vi tvingade med oss när vi skulle till coop

problemet var ju då att vi kom inte dit förens klockan halv 11 och då var de ju stängt, dammit!

idag så blir de någ plugg mest, och pappa kommer hem vilket är riktigt bra
sen på kvällen blir de filmkväll hos jonte vilket lär bli riktigt nice

nu ska jag nog gå och göra något produktivt som att städa upp efter mig själv och plugga

Utan vax Zäta

Kommentarer
Postat av: Marika it is

Jag röstar för det oxå xD haha skönaste Markus alltså

2009-03-08 @ 18:34:28
URL: http://marikaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0