bara för att jag älskar distansdagar <3

Hur skönt är det inte att ha en hel dag som man bara kan ta allt i sin egen takt?
Jag har pluggat lite matte och jag måste bara säga att de är helt underbart med distansdagar.

Få se jag väcktes av Maja som vanligt, måste inte var kul för henne och göra de majoriteten av mina mornar, men i mitt försvar hade jag ju inte planerat att gå upp tidigt idag heller..

Drog hem till henne och hjälpte henne tömma poolen. snacka om teamwork asså! och jag blev belönad med en kopp te! AMAZING!

Men vi har pratat om sommaren och allt vi ska göra, eller snarare en viss händelse, alltså ålandresan som vi bara MÅSTE göra!!! Ursh nu blev jag så otroligt sugen på att sola och bada!

Nästa helg lär bli lika rolig som den jag precis hade! På fredag så blir de hanna, söndag så blir de the sims-lan hos livan (e man tönt så e man!) med all inclusive!

Sen har jag och maja gjort en lista på saker vi ska göra innan vi fyller 20! vi har 4 år på oss att fullfölja en lista på 30 punkter! Sounds about right to me!














Maja är för skön asså <3
tack för att du förgyller min dag gumman <3

Kommentarer
Postat av: Maja

Du är välkommen asså! ;) haha

2009-05-12 @ 09:16:40
URL: http://ommaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0