lill lördag fast på riktigt

Jahaaa, det är lördag idag, för er som bor någonstans på mars och som inte har någon aning om veckodagar!

Okej, jag har lite tråkigt, har läst ut första boken i twilight serien nu... Inte så pjåkigt faktiskt, helt fast är jag inte som vissa andra men jag tycker faktiskt om den. Jag menar vem skulle inte gilla att ha en stalker pojkvän som smyger in i ens rum på nätterna när du inte vet om de, läser tankarna på alla människor du pratar med och talar hela tiden om för dig hur mycket han vill äta upp dig?
Jaaa kärleken är ljuv.

Men helt ärligt så är den faktiskt bra, jag rekommenderar den till alla er vampyrfreaks där ute!

Måste bara berätta om en skön liten grej som hände igår:
Jag sitter hemma hos Maja som satt just då och fixade min blogg (alltså är denna skönhetsdesign helt hennes) och vi tittade på Fantastic Four-The silver surfur samtidigt.

Helt plötsligt kläcker kvinnan ur sig:
-Titta nu förstör han septunus!
- Septunus??
- Ja? heter den inte så??
- Maja de heter Saturnus och Neptunus!!!

Asgarv hela kvällen!

Men jaa hon är för skön den kvinnan alltså. Men nu ska jag gååå

Utan vax Zäta



Kommentarer
Postat av: steek

/ignore

2009-05-23 @ 20:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0