skööön helg :D

Jaa, det kan man lungt säga att den har varit, jag har världens underbaraste vänner asså!
Jag har verkligen inte skrattat sådär mycket som jag gjorde igår på jätte länge.

men fredagen spenderades hos lovisa, ja efter mycket om och men kom vi då tillslut dit vid typ 10?
men de blev riktigt trevligt med tjejerna (hanna och linnea var också med så man var ju extra glad) och så var anton och ville också med..

De enda som inte var roligt vad att jag skulle upp dagen efter för kusinerna skulle firas så jag fick gå hem vid 00.20 i regnet... men jag ringde livan för de är verkligen inte roligt och gå hela den där vägen helt själv i mörkret... men de var lite kul för mobilen gick ju runt lite bland folk så jag fick prata med typ alla. även fast de försökte lura i mig att de var någon annan! Marika, Wille och Anton suger verkligen på det!

Sen dagen efter var de steka lamm, städa, fixa sig själv och mamma (hon har börjat vara på mig för alla möjliga saker nuförtiden som hon annars brukar göra själv? lite kul faktiskt) sen så in i bilen och så kör vi!

Väl där så var de väll okej ungefär fram till att tårtan kom fram, där står jag med tre kameror för att the lazyass vuxna inte orkar ta bilder själva! Efter det var de bara straight down hill!

Men jag fick skjuts av en syssling som skulle hem tidigare så jag var i norrtälje runt 9. så hem, byt om, ut med vovven och så till lovisa!
eller jag så gick de ju inte eftersom jag och jonte har en extrem dålig koll på vilken tunnel i solbacka man är vid!

Men hos lovisa var de riktigt trevligt, Miss silverstar kan ju verkligen bjuda på sig själv asså!

Idag har jag bara pluggat, varit lite med familjen och sen ute med simon och jonte, eller nä maja var här och hämtade halva sitt smink för hon hade med sig världens minsta väska och lägga allting i?? smart där... hon skulle tydligen till donken med lovisa och fråga om jag ville med men som sagt så nää... jag har cp-plugg!

Jag hatar matte!

Utan vax zäta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0