trååååk

"Dear Mind, after a series of extremly uncomfortable events I regret to inform you that I will soon be losing you! Im sorry
your owner!"

Ja då är första delen av spanska nationella klar... HEMSK!!! i mean my god är de så svårt och ge en bara lite mera tid och skriva de man ska!! snacka om att inte få tid på sig... men äh...

på plus sidan så gjorde jag ett geometri prov också och de gick galant! men aja
Jag har också äntligen kommit på vad jag vill göra för redovisning till musiken!! SCORE!

morgondagen lär bli lång... men jag har en del små gul dkorn som ingen matte, friendsmöte och så ska jag leka med angelika ^^

Så trots allt skit i skolan, som vanligt så är jag en glad flicka ^^ Av olika andledningar, yes men ändå en glad flicka ^^

Nu så ska jag ta och lägga mig lite tror jag, för jag måååste up till engelskan imorgon! måste ju se maja hålla i en lektion!

Utan vax zäta

I cant belive that it takes so little to make me so happy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0