yaay för helger!

jaa då är de slut på helgen... men vissa av oss har ju en skön och härlig distansdag!! SUCK ON THAT!!

i fredags så var de först planerat att dra till hanna, meeen efter en del grejer så bestämda jag mig helt enkelt för att dra till marika ist.. vi lekte lite med hennes webbcam (rolig liten sak) sen så tvingade vi ut simon! 
vi tre satt vid gungorna och ja... va gjorde vi? inte så mkt, marika läste alla hans sms och han lekte med min kamera medans jag gungade... yaay
hursomhelst så drog vi hem till marika och tittade på tv, där var de lite trångt tydligen eftersom marika var tvungen och sitta på mig... hmm

i lördags så gjorde jag inte så jätte mycket på dagen men drog sedan hem till maja för att inviga hennes pool och bada tunna. först var de jag, maja och lovisa, sen kom marika med sin sallad och sist kom livan och då mina vänner blev de EUROVISION SONG CONTEST!!!

hehe jag tyckte det var helt okej, lite ledsen att sverige inte fick mer poäng men äh, förstår aldrig varför alla gör så stor grej av de igentligen. jag menar man tävlar mot majoriteten av alla länder i europa och alla kan veckan innan garantera att de kommer vinna och när de inte gör de så kommer de med någon arrogant kommentar... ursh känns ganska barnsligt ibland. 
och vad fan va de med öppningsnummret igentligen??? 
han flög in med en väska, slängde av sig jackan så den fastna i linan, blev fottad av papparazis och hoppade genom väggar för att sedan avsluta med de fulast mimningsnummret jag någonsin sett... love russia but god that just sucked!

igår var de däremot andra gubbar! jag gibbade med maja och livan, lite the sims vettni.... (jaa vi är töntar vad fan ska du göra åt saken????) men det var faktiskt riktigt kul, när vi väl kom igång för de tog lixom lite tid av olika anledningar... men de blev mcdonaldsmat iaf, livan gick hem med en cheeseburgare i ena fickan och en hamburgare i den andra... no comment

sen så skulle jag ju då vara hemma runt 11, blev inte riktigt så eftersom jag och livan började prata och jag blev lite emotionell så jag kom inte hem fören vid 1... bad zlatana, men va ska man göra när man har de trevlit lixom!
nu ska jag städa undan lite här hemma, sen så får jag se vad jag gör. plugga kanske???

Utan vax Zäta 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0